Loyality program

Korisnik Gastro Club kartice može postati svaka pravna osoba ili svaka punoljetna fizička osoba sa sjedištem odnosno prebivalištem u Republici Hrvatskoj, koja tvrtki Stanić d.o.o. stavi na raspolaganje obavezne podatke navedene u pristupnici za Gastro Club karticu. Podaci korisnika prikupljaju se, obrađuju i koriste isključivo u interne svrhe, u skladu sa suglasnostima korisnika navedenim na pristupnici, odnosno naknadnim očitovanjima volje korisnika, uz poštivanje propisa o zaštiti osobnih podataka, uključujući, bez ograničenja, Zakon o zaštiti osobnih podataka.

Gastro club kartica

Gastro Club kartica izdaje se besplatno, nije prenosiva i može je koristiti isključivo osoba koja je potpisnik pristupnice. Gastro Club kartica ne može se koristiti kao sredstvo plaćanja. Zahtjev za izdavanje Gastro Club kartice predaje se na blagajni bilo kojeg Diskonta Stanić, putem popunjenog obrasca pristupnice. Gastro Club kartica aktivira se trenutkom potpisivanja pristupnice od strane pristupnika, a prestaje važiti onog trenutka kad pristupnik pisanim putem obavijesti tvrtku Stanić d.o.o. da otkazuje članstvo ili kad nastupe okolnosti iz stavka 6. ovog pravilnika.

Detalji o pogodnostima:

Svaki član Gastro Cluba u periodu od 01. siječnja 2016. godine do 31. prosinca 2016. godine može kupovati proizvode po posebnim akcijskim cijenama definiranim samo za članove cluba. Akcije su tjedne, i traju od četvrtka do srijede, sve tjedne akcije, posebne popuste i pogodnosti koje Vas u tom tjednu očekuju možete pronaći na www.diskont.hr  ili na plakatima u prodajnim mjestima. Postanite član, iskoristite brojne pogodnosti i uštedite!

O svakoj izmjeni ovog Pravilnika te promjeni pojedinih elemenata unutar Gastro Club programa, korisnik će biti obaviješten na odgovarajući način (e-mail, sms, fax ili neki drugi).

Gastro Club kartica je vlasništvo tvrtke Stanić d.o.o. Tvrtka Stanić d.o.o. kao izdavatelj Gastro Club kartice zadržava pravo da je u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave povuče iz opticaja te promijeni ili u potpunosti ukine elemente programa vjernosti. Tvrtka Stanić d.o.o. može prema vlastitoj procjeni i bez prethodne najave isključiti iz programa vjernosti bilo kojeg korisnika.

U slučaju gubitka ili krađe kartice, korisnik je obavezan nestanak kartice prijaviti na broj telefona 091 2481 500 ili mailom na gastroclubcard@stanic.hr  . Tvrtka Stanić d.o.o. će na adresu korisnika poslati novu karticu na koju će biti prebačene sve do tada ostvarene i neiskorištene pogodnosti.

Član Gastro Cluba dužan je prijaviti svaku promjenu osobnih podataka (promjena adrese, telefona, maila i sl.) pozivom na broj broj telefona 091 2481 500 ili mailom na gastroclubcard@stanic.hr